reede, 22. jaanuar 2016

15 tundi, et minna suusatama :D

Tervitused!

Pool aega on möödas nüüd  ja jäänud vaid teine pool ehk 5 kuud.

Reedel, 8.01, saime Sonjaga kokku ja läksime talle kleiti otsima. Õhtul mõtlesime Adéliga kontserdile minna. Kleidi otsimiseks kulus 4 tundi, millest tunnike kulutasime istumisele ja söömisele. Koju jõudes olime nii väsinud et see õhtu jäi kontsert meie jaoks ära. Veetsime õhtu laevade pommitamist mängides. Järgmisel päeval saime kokku Kiyoraga, veetsime päeva jutustades ning õhtul oli plaanis tähistada Sonja sünnipäeva koos ta klassikaaslastega, mis oli muidu nädal tagasi. Aga koju jõudes ja uurides, mis kell peaksime tagasi olema, selgus et Sonja klassiõde jäi haigeks ja jällegi pidu jääb ära. Siis veetsime jällegi õhtu lauamängudega. Pühapäeval pärast Sonja lahkumist magasin tunnikese ja oligi päev põhimõttelislt läbi, tegin veel kodutööd ära...

Neljapäeval 14.01 algas 2,5 päevane kesaasta seminar, kus saimegi jälle kokku kõigi VÕP-idega ning rääkisime kuidas on meie poolaasta möödunud ning mida ootame :)
Üritus toimus Esztergomis, mis asub üsna Slovakkia piiri lähedal. Ööbisime hotellis ning kõik toimus sellel territooriumil. Reedel käisime 2 või 3 tunniks linna ka vaatamas, see on väike nunnu linn.
Kaasa paluti teha, kui võimalik, midagi oma riigile sobivat maiustust, ma siis valmistasin kirjut koera. Enamusele see peale ei läinud, selle magususe tõttu, kuid kodus pere küll kiitis nii mis hirmus. Lõpuks selgus, et ma ainuke kes üldse midagi valmistas :D

kõik mis läks kirju koera sisse

selline kogus valmis :)

Esztergomis nägime basiilikat ning vaadet slovakkiale, ning saime veeta 35 minutit ise linnas.

Basiilika

...seest

...orel

Slovakkia on teisel poole jõge

Veetsime toredasti oma 2,5 päeva ja nalja sai kah ikka. Uneaeg muidugi jäi ka lühikeseks, sest hommikusöök oli kell 8 ja kui magama minna peale keskööd, kell olenes päevast, siis uni tikkus ikka kallale küll. Tagasi budapesti jõudes magasin koju jõudes tunnikese ja siis järgmisel päeval 13 tundi. Võimas :D Aga lisaks Estergomile veetsime 13 VÕP-iga pärastlõunal, pärast Budapesti jõudmist, 2 tundi jutustades ja jäätist süües.

Siis kui 10 inimest läheb WC-sse ja mina valvan kotte :D

18.01 käisin esimest korda ungari folktantsu trennis. See oli väga tore ja mulle meeldis. Ungari rahvatants on väga huvitav ning enamasti räägib see mehe ja naise suhetest, näiteks et naine tahab meest aga mees pole talle sobilik vms. Ning alati ka naised laulavad.

20.01 käisin Dóraga Imagine dragons kontserdil. See oli väga hea kontsert, mulle meeldis. Soojendusbänd ei olnud miskit erilist ja põhiliselt oli kuulda vaid bassi ja sõnadest üliraske aru saada. 





22.01 toimus ajurünnak, sest registreerisin ennast esitlust tegema Fazekas+ Festivalile ning oma esitluse pealkirja ja sissejuhatuse pidi esitama kella 8.30-ks, aga kuna ma sain sellest teada eelmisel õhtul, siis sain klassivennalt (kes on üks korraldajatest) aja pikendust kella 12-ni. Teadsin et mu esitlus tuleb eestist ja natuke ka võrdlust eesti ja ungari vahel, siis sain sissejuhatusega hakkama. Aga kuna soovisin oma esitlusele tabavat pealkirja, siis võtsin pool klassi kampa ja oli ajurünnak, kuid miskit ei tulnud. Lõpuks mu õekese, Relika, parim sõbranna andis idee Narniast, niisiis lõpuks moodustus selles The door to the Narnia (Uks Narniasse) ning mu klassikaaslastele see oli tabav, vähemalt rohkem inimesi uurib mis toimub ja siis jäin rahule ja kella 11.ks olin oma ajurünnakuga lõpetanud.

Viimased kolm nädalat pole meil kirjanduse õpetajat koolis, niisiis kolmapäeviti ja neljapäeviti saab kauem magada ja reedeti 2 tundi varem koolist minema. See magamise osa mulle meeldib :)

Rohkem polegi miskit vahepeal toimunud. Homme lähen nädalaks Prantsusmaale suusatama autoga, mulle öeldi et umbes 15 tundi autosõitu, muidugi vahepeal peatustega :)

Tugevaid lihaseid lume lükkamiseks ja olege terved!
Veronika

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar