pühapäev, 16. august 2015

Lahkumine ja laager

Szia (loe: siija),

Alustan oma esimest postitust küll päris hilja, aga parem hilja kui mitte kunagi :). Olen jõudnud oma vahetusperre ja kõik on hästi. Enne lahkumist käisid külas ka sõbrannad, kes andsid kaasa mulle "to do list"-i 2-ks aastaks, väga kena pildi ja. See kõik on muidugi minuga kaasas. Lahkusin Eestist 12.08 kell 8.25.





Ungarisse jõudsin kell 11.25 Eesti aja järgi, olin esimene. Pidime ootama YFU-ga šveitslasi, kes pidid jõudma kell 14.00, niisiis käisime Budapesti mingis kaubamaja moodi kohas ja sõime :). Söömine on Ungaris põhiline tegevus. Koos šveitslastega läksime laagrisse. Olime seal kolmekesi ja käisime ujumas kuni jõudsid sakslased, see oli kella 6 paiku. Ning Jaapanist, Taist ja Mehhikost saabusid inimesed kella 8 paiku. Iga õhtu toimus midagi mänguslist ja põnevad, esimesel õhtul oli selleks mängud.

Neljapäeval oli esimene ungari keele tund ja nüüd oskan ungari keelt lugeda :D. Ning ühtul räägiti meile Ungari ajaloost. Seal anti nii palju infot, aga vast midagi jäi ikka meelde. Reede õhtul tutvustasime oma riiki. Rääkisin kus ma elan ja kui kõrge on meie kõrgeim mägi - munamägi :) Ja lisasin ka, et Eestis pole jääkarusi. Iga õhtu oli ka aega teistega suhelda, ma suhtlesin enim Dora (Šveitsist) ja Sonjaga (Saksamaalt).
Vasakul Dora (tal on o peal kriips, aga ma ei oska seda veel lisada) ja keskel Sonja

Laupäev oli perega kohtumis päev, esmalt ungari keele tunnis õppisime kuidas ennast tutvustada ning siis kohtusime peredega. Kõik läks ülihästi. :) ning sellest järgmises postituses.

Kõike ilusat
Veronika

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar